czwartek, 24 kwietnia 2014

slodki sloik

Cześć.
Pomyślałam, że od czasu do czasu będę wstawiać tu inne rzeczy, które zrobiłam samodzielnie. Tak dla urozmaicenia i ucieczki przed nudą i monotonią.
Od dawien dawna podobają mi się słoiki i różnego rodzaju pudełeczka na słodycze. Każdego razu, kiedy już taki spotykałam kosztował on fortunę, a ja nie miałam zamiaru wydawać 50zł na pudełko,w którym będę trzymać kolorowe cukierki czy gumy.
Postanowiłam więc w końcu, że wezmę sprawy w swoje ręce, ruszę głową i zrobię coś sama. Po lekcjach udałam się na miasto i już w trzecim sklepie znalazłam to, czego szukałam. Słoik hermetycznie zamykany. Podeszłam do kasy i zapłaciłam jedynie 7zł. Później wstąpiłam do pasmanterii i kupiłam metr pudrowo-różowej wstążki za 1,50zł.
Zawiązałam ją wokół "nakrętki" słoika i takim oto sposobem mam moje wymarzone pudełko na kolorowe gumy za jedyne 8,50zł!


17 komentarzy :

  1. Piękne, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to drugie zdjęcie jest cudowne,jejku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje wszystkie zdjęcia są najcudowniejsze :(
      Ale cieszę się, że Ci się podoba, dziękuję kochana <3

      Usuń
  3. o i jest w końcu, opisany cudowny słoik Madzi! serio, super wyszedł. w dodatku, chciałam Ci w końcu powiedzieć, że osobiście uwielbiam Twojego bloga, jest wyjątkowy. naprawdę, taki inny niż wszystkie. i do tego, taki delikatny i kreatywny. oby tak dalej Madzia. rób to, co kochasz, a my czekamy na więcej postów! pozdrawiam - Aleksandra:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo motywują mnie takie słowa! Dziękuję najmocniej na świecie. Postaram się dodawać tu coś częściej :)

      Usuń
  4. Madziu zrob jeszcze jeden taki słoiczek ale z kwiatkami ;* podobny do tego co ci wyslalam na asku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, w sumie nie głupi pomysł. mogłoby to być piękną ozdobą

      Usuń
  5. Nareszcie się ogarnęłam i postanowiłam odwiedzić Twojego bloga. Ostatni raz tutaj byłam bardzo dawno i muszę Ci napisać, że robisz coraz to cudowniejsze rzeczy i coraz śliczniejsze zdjęcia :)
    A co do notki - super pomysł, na pewno go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś na mojego bloga. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. To mega motywujące!
      I nawet nie wiesz jak mi miło, że chcesz wykorzystać mój pomysł! Powodzenia.

      Usuń
  6. Wygląda cudownie :) Kiedyś gdy robiłam memory jar zrobiłam podobnie, bardzo mi się podobają takie rozwiązania- niedrogo, a jak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię grać w memory, haha.
      W dodatku zrobione samodzielnie i jak cieszy :)
      Dziękuję

      Usuń
  7. Madziu!
    Twoj ask oraz blog jest moja inspiracja! Podziwiam cie z to ze masz taka cierpliwosc! Do tego robisz tak piekne rzeczy ze ojejku, wszystko jest takie slodkie, a zarazem delikatne! Jestes swietna, dziekuje ze jestes!

    OdpowiedzUsuń