poniedziałek, 7 kwietnia 2014

cos nowego

Cześć.
Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy wieszak. Pewnie myślicie teraz, że tytuł posta kłamie, bo co nowego może być w wieszaku w kształcie serca? Widzieliście go setki razy. Ale nie. Serio jest coś nowego. Jest to mała zmiana, mała kombinacja.
Wieszak tradycyjnie jest w kolorze antycznej bieli, ale na brzegach dałam różową farbę. Nigdy wcześniej nie robiłam takiego czegoś, więc może nie wyszło to idealnie, ale jak na pierwszy raz jestem z siebie całkiem zadowolona.


6 komentarzy :

  1. Wygląda uroczo, z resztą jak każda Twoja praca,Madziu. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mój blog nigdy nie dorówna Twojemu! Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  2. Pięknie! Uwielbiam twoje prace (: Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Czym malujesz wzorki na wieszakach / koralikach? :o W sensie, że jakimi farbami (?), narzędziami?

    OdpowiedzUsuń